2015. okt 13.

Anya, te szoktál maszturbálni?

írta: 7fejű
Anya, te szoktál maszturbálni?

...avagy ez az, anya, csak őszintén! Ha elkezdted, fejezd is be.

Amikor igazán maradandó egy arc, hiába nincs nálad gép, hogy megörökítsd, megörökíti saját magát. Soha nem tudom kitörölni nagyfiam koboldmosolyát, amellyel feltette ezt a kérdést, az Élet Nagy Kérdéseinek megbeszélése közben.

sperm-311801_1280.png

 

Te mit mondtál volna? Válaszoltál volna rá?

Na persze, az őszinteség alap. Az is alap, hogy ha valamit kérdez a gyerek, akkor arra - korának megfelelő módon, ugyebár - válaszolunk. De ezek itten, kérem, kamaszok. Hol van már a kisgyermeki ártatlanság, a megelégedés az egyszerű válaszokkal, gyerekmag, satobbi?! Itten, kérem, az inkvizíció is rózsaszínben tűnik föl.

Eszembe jut az egyetlen alkalom, amikor a szüleimet szexen kaptam rajta. Baromi sokáig nem kapcsoltam, hogy mi történik, egyfelől nagyon diszkrétek voltak, másfelől én  - tizenhét voltam!! - a saját lelkembe, fejembe voltam elbújva. De utólag, amikor rájöttem, mit láttam, szégyelltem magam. Hogy miért?! Hát erről fogalmam sincs. Beszéltem már a genetikailag belénk ültetett taburól, ez biztosan annak a része.

És igen, velünk is előfordult, hogy ránktört a nagyfiunk. Még tavaly, vagy idén már? Mi lefagytunk, ő meg azt mondta, és hallottam a hangján is a vigyort: hoppá. Kiment, és becsukta a hanyagul behajtott ajtót. Az akció röhögésbe fulladt. (és persze megkaptuk tőle. Röhögve. Meg a lányoknak is elmondta. Kész. Mákunkra az indiszkréció csak családon belül működik)

A címben említett téma úgy jött fel, hogy időnként jönnek a kérdések. Ekkor pont a Fiú volt soron, a kérdés a hajnali merevedéssel, és a magömléssel volt kapcsolatos. Azt ugye tudta, még régebbről, mi az a magömlés, miért merevedik meg a pénisze, amikor már nagyon kell pisilnie, ésatöbbi, de most, láttam, kifejezetten a másik típusú, "rendes" mrevedés érdekli. Egyelőre, mivel még csak kiskamasz, fúj-alapon. Ilyenkor persze az összes gyerek körülöttem, a nagy beszélgetések helyszíne az ágyunk: jó nagy, mind elférünk. Apját figyelem néha, mikor egy-egy meredekebb kérdés jön, látom időnkint fülig pirul, a genetikai tabu, ugye, de hősiesen állja. Egy darabig. Említett szituban azt hiszem, pont a maszturbálós kérdésnél hagyta el a lelki erő őt, ő meg a szobát. Persze Anya a Hős. A frászt vagyok amúgy hős, dehogy, csak tettem magamnak egy ígéretet, és ha a fejemre állok közben,, akkor is tartom magam hozzá. Nem könnyű, hogy a fene elvigye.

Tehát túl voltunk a merevedés biológiai okain, jöttek a lelkiek. Most az komoly, hogy ő úgy fog ébredni reggelente, hogy olyan lesz az ágya? És tényleg RAGAD az ondó??? Egyáltalán, milyen fúúúúj név már ez, meg ragad, fúúúúj, mért??? És akkor jönnek a technikai részletek gyereknemzésről, biológiai fejlődés normális részeként szexis álmokról, kitérünk az óvszerre, ami nem csak gyerek ellen véd, ugye, hanem nemi betegségek ellen is, satöbbi, nem először rágjuk át a témát. Ha egyszer majd úgy éreznéd, hogy szükség van rá, vegyél, de szólhatsz nekem is, ha cikinek érzed, meg apának is. Fúúúúj, mostanában biztos nem. Oké, ha a fúj elmúlik, szólj. És akkor kanyar vissza: mi az a maszturbálás? A kifejezés nem itthonról jött, az biztos, ilyen messze még nem terveztem evezni Az Élet Nagy Kérdéseinek Tengerén.  Kicsit terelve megbeszéltük, hogy a kicsi gyerekek is felfedezik maguknak azokat a pontokat a testükön, amihez ha hozzányúlnak, jó érzés. Nem hívják ezt szó szerint maszturbálásnak, főleg, mert az elején gyakorlatilag ösztönös (aztán meg jól elnyomjuk? Mikor válik tabuvá ez az egész?!), de a kamaszkornak is fontos része felfedezni a testedet, a változásokat, tudni, mi hogyan működik. Igen, ahogyan a páros szex, a maszturbálás is az élet természetes része (kellene, hogy legyen, ugye). Igen, most még fúj, de amikor majd kezdesz szexuálisan érni, testben, agyban, ez megváltozik (remélem).

 

És akkor jött a kérdés.

Én meg éreztem, hogy nem fülig, de a sarkamig elpirulok. Nem, nem vihogtam hülyén, ahogy kedvem lett volna, nem. Mintegy öt másodpercnyi pedagógiai jellegű gondolkodás után válaszoltam.

 

 

Igent.

Szólj hozzá

szex maszturbálás óvszer kamasz magömlés