2018. sze 03.

Hoppa.

írta: 7fejű
Hoppa.

Igen, nincs ekezetem.

 

Nagylany talalta meg a blogot, kezdett olvasni es vihogni, es akkor jottem ra, hogy az meg jol elfelejtodott. Pedig a kamaszodas csak most kezdett igazan komoly szintre felfejlodni: mindennapos a hajtepes. Egyreszt az en hajam tepese altalam, masreszt az o hajuk tepese egymas altal. 

 

Csakhogy kozben tortent egy s mas: a legkomolyabb tortenet, hogy elkoltoztunk. Nagyon. Most Walesben elunk (egyben megmagyaraztam az ekezet hianyat, es bocsanat, ez lesz mostantol, engem is zavar. Mondjuk nem annyira, hogy beszerezzek egy magyar klaviaturat es bedugjam a laptopba. De azt jo lenne tudni, hogy tudom az autokorrektet kikapcsolni...).

 

Azt hiszem, ha van ra erdeklodes, leporolom ezt a blogot. Mert ahogy irtam, csak most kezdodik igazan.

 

 

 

 

Szólj hozzá

oktatás vita verekedés zsebpénz valtozas veszekedés továbbtanulás